Saturday, March 10, 2012

Mitt nya favoritband är for sure Den svenska björnstammen så sjukt mysigt musik


Igår var var ett fett skön jobbdag, älskar verkligen fredagar. Hela känslan av att det är fredag, man har en kort jobb dag och att man ska få vara ledig resten av helgen. Började vid 9.30 på morgonen, lyckades till mig egen förvåning komma upp tidigt och duscha innan. Blev lite jobb fram till kl 12 på förmiddagen, spelade lite spel och hade det kul med värdbarnen.

 När mamman kom hem igen så hade jag lite ärenden att göra, bland annat posten och sola så tog mig en tur med bilen. Var hemma igen vid 15.30 för då skulle nämnligen familjen åka och se Lorax på bio och de hade bjudit med mig. Var kul att gå på bio med barnen och filmen var rolig.

Efter det var det bara hem igen och göra sig i ordning gör utgång. Hämtade lite senare upp Martina och hennes 2 tyska tjejkompisar. Vi fick lov att ta två bilar eftersom sammalangt var vi 7 tjejer. Vi mötte Ashling, Michaela och Denise på metrostationen i West Falls Church. Vi hade bestämt oss för att testa på Tattobar i Dc igen, när vi kom var det rätt folktomt och alla klagade på iprincip allting men det blev riktigt kul på slutet. Vi lyckades fixa en flaska gratis Champange som de serverade mitt på dansgolvet. Jag körde så blev vatten åt mig men, änt bitter fö dä. Hade faktiskt riktigt kul, hade mycket dans i benen och de spelade för det mesta bra musik.

Försökte var lite mamma på slutet och få med alla små kycklingar tillbaka till metron med det var mer än stört omöjligt. Alla var smäll-fulla utom mig och Ashling som körde. Jag hade då ingen lust att bli kvar i Dc eftersom jag inte har några pengar varken på kortet eller cash för att ta en taxi hem så jag sprang iväg till Metron för att inte missa den sista. Denise och Michaela missade vad vi trodde var sista metron hem men de hade tur och det kom en till. Martinas vän var så full så hon satt på metron och spydde, lagomt pinsamt.

Lyckades få hem Martina och hennes vänner tillslut, 4.30 i morse vilket var tur eftersom de åker till Miami idag. Vaknade nu precis och har ingen aning om resten av helgen, jag är ledig och har inga planer men det lööööser sig.
















No comments: