Wednesday, March 7, 2012

Blev jobb idag mellan 14.20-18.00 så en rätt skön och kort dag. Äldsta killen var hos en kompis på en playdate och tjejen var på scouterna så först hade jag bara två av barnen hemma. Vart riktigt fint väder ute idag, 20 plus igen. Gick ut med vinterjackan och fick en shock. Fattar inte vädret som vanligt har var kallt och snöat pyttelite två dagar och nu är det varmt igen. Var ut på en jogging runda i fin vädret när jag slutat hur gött som helst.

Martina fick besök idag från Tyskland, två jätte trevliga tjejer, hämtade upp de efter jag slutat jobba. Kom precis hem, vi var på vattenpips-baren. Denise skulle egentligen på dejt med någon random hon träffa i helgen och ville inte träffa han själv så hon bjöd han dit vi skulle istället. Stackars kille, vi var runt 8 tjejer i slutändan. Han tyckte nog det var lite jobbigt för han ringde dit en av sina vänner. Förstår honom, nästan lite elakt gjort. Vet inte hur jag reagerat om jag skulle på dejt och de satt en hel drös där.

Igår var vi ut på kvällen på en krog i Reston Town Center som heter Jacksson. Michaela skulle på en dejt och samma visa där. Hon ville inte träffa honom själv så patrullen var där och backa upp lite. Det var rätt trevligt, jag kände mig dock lite yr och febrig. Har kännt mig krasslig flera dagar men de har inte riktigt brytit ut än så hoppas att jag kan få bli helt frisk istället.

Köpte en ny extern hårddisk höromdagen, för mina sparpengar.. Kändes lagomt surt att lägga ut så mycket pengar nu när man är pank. Om datorn skulle börja krångla mer så har jag iallafall flyttat över all musik och bilder.

Nu blire kudden och i morgon hoppas jag på att vakna upp frisk, full av energi och peppad på jobb och jogging!

No comments: