Friday, March 16, 2012

Varmast igår var 34 grader, kan inte fatta, helt otroligt varmt för att vara mars! I morse när jag var ute och gick så såg jag maskrosor och på en del träd har knopparna slått ut. Man hör fågelsång och det doftar ljuvligt från alla blomster på träden. Detta gör mig så lycklig!

Hade sovmorgon idag, tänkte först upp tidigt och göra en massa nytta men var för trött såg sov lite längre. Tror det är pollen som gör mig så trött men jag ska se om jag slipper ta medicin i år. Annars brukar jag få lov att ta nässpray, ögondroppar, piller osv.

Börjar jobba om en timme 15.15 och det blir inte långvarigt bara till 17.30. Efter det så kommer Denise och hämtar upp mig sen drar jag, Denise och Ashling till New York över helgen. Vi ska bo hos en vän till Denise i New Jersey men med metro tar det bara 20 min in till NYC. Kommer nog bli en riktigt kul helg, är hur taggad som helst. Precis duschat och packat klart väskan.

Nu blir skype-date med snygging Sarah Gruddpers ;)

No comments: