Monday, March 12, 2012

Vart sjukt trött idag, kan bero på att vi ställt om klockan. La mig och sov i morse efter att ha jobbar lite på morgonen, vilket jag inte gjort på länge. Var dock väldigt skönt, men kände mig inte speciellt utvilad efter snarare tröttare. Började igen vid 12.45 då blev det physical therapi och sen hämtade vi upp de andra barnen. Vart super varmt idag 22 plus, för mig är det sommar. Kan gå i sommarkläder och ballerina skor.

Gjorde lite spontant svenska pannkakor idag till värdfamiljen. Värdföräldrarna kom hem tidigare än tänkt så blev att jag bjöd hela familjen på middag. Vart en trevlig stund men vilken tid det tog att steka klar all smet. De var verkligen uppskattade, hade som tur var gjort dubbelsats. Barnen kom och krama mig efter och sa att de var så gott, himla söta ungar.

Blev en jogging-tur nu på kvällen och sen var klockan helt plötsligt halv 12 så antar att det blir kudden nu. Hoppas på mer energi i morgon och kanske ut och luncha med Jana på förmiddagen.

No comments: