Monday, March 5, 2012

Läs på egen risk, förvirrade tankar

Känns som att någonting gnager inom mig just nu. Kan inte  riktigt sätta fingret på vad som ger mig denna känsla. Jag tror att jag saknar och sörjer lite ,samtidigt som jag känner att jag behöver lite kärlek och bekräftelse som den människan jag är. Även fast jag inte riktigt vet vad jag saknar eller vad jag är ledsen över. På något vis är det så onödigt att sitta här och sakna för jag har aldrig mått så bra som jag gör här och nu. Jag kommer sakna den här tiden det vet jag, varför inte bara njuta och vara glad medans man är här. Antar att jag ibland måste se tillbaka lite för att kunna gå vidare.

Tänk vad bra det är att skriva ibland så man kan sortera ut sina tankar vad man egentligen sitter och tänker på. Nu tänker jag vända på det här, vända mina tankar och känslor till något positivt och njuta av resten av dagen.

No comments: