Wednesday, March 14, 2012

It's empty in the valley of your heart
The sun, it rises slowly as you walk


Idag kom äntligen mina brillor på posten som mamma skicka för 2 veckor sen. Var ju så där smidig och hade sönder mina gamla. Satt lagomt fint med lite marabou choklad också, tack mami.

Denna dag har vart så varm, rolig och bra. Började med sovmorgon och sen picknick med Ashling och Denise på en brygga vid en sjö som ligger inte alls för långt härifrån. Var hur mysigt som helst och Denise hade gjort en sjukt god fruktsallad som vi mumsa på. Solade några timmar innan de fick lov att jobba. Jag åkte hem och bytta om till träningskläder istället och tog en jogging-tur. Vi satt och drömde oss bort vart vi ville åka på semester. Kanske ska ta en vecka tillsammas med de andra veckan i Juni. Vi funderar på en kryssnings-resa till Jamica.

Hämtade upp barnen på eftermiddagen och sen tog jag med alla fyra till en bondgård som ligger 10 minuter härifrån. Vi såg en massa djur och sen hade vi matsäck med oss som vi åt på några magiska stenar. Både igår och idag så har det vart 28 plus ute, riktigt trivs när det är så fint ute.

Igår efter jobbet satt vi på en uteservering hela kvällen och bara hade det bra, så skönt att man kan sitta ute i bara t-shirt även fast det är kväll. På dagen igår så träffade Jana en sväng, vi luncha på Panera Bread i Leesburg. Så även gårdagen var helt toppen.

I helgen blir till New York City med Ashling och Denise. Om jag är taggad!!!

Bildbomb

















No comments: