Thursday, March 1, 2012

Sitter här och känner hur svetten bara rinner ifrån pannan, så härligt med fysisk utmattning. Kom precis hem från min 4:e jogging runda för veckan. Nu blir det en dusch och efter det ska jag åka till Reston för att luncha med Jana och hennes bror som är på besök från Tyskland.

Träffade hennes tidigare i veckan också. Vi åkte till hennes Town Center i Leesburg och lite spontan så gick på bio och efter åt vi lunch på en jättemysig italiensk restaurang. Vi såg filmen The Vow, grät väl i princip 2 timmar i sträck för den var så romantisk.

Har vart lite halvdepp till och från nu i veckan stött på en massa jobbiga motgångar men det ska inte få knäcka mig utan tvärtom, jag är stark och jag tror på förändring. Älskar hur våren bara ger mig så mycket energi. Vaknar upp på morgonen och det första jag tänker på är att komma ut i det vackra vädret, inte att jag är trött och vill sova igen som det har vart hela vinter.

Är så glad för min bästa vän Sarah som nu fått klartecken om att hon kan komma till USA hon med som au pair! Snart har vi bara 5 timmar emellan varandra inte hela atlanten! Så våran semester till miami är avbokad så nu lär jag hitta på vad jag ska göra på min semster i 2 veckor!


Glaaad cheey


Snart ses vi igen (:




No comments: