Sunday, March 11, 2012

Så vart det söndag igen. Hade ingen aning för fem öre men tydligen så ändraade vi till sommartid inatt. Sitter här och väntar på att Denise ska hämta upp mig. Det är au pair möte i Dc idag, vi ska kolla på St. Patrick's Parade där kommer nog bli rätt tufft och smockat med folk.

Igår följde jag Ashling att släppde av Martina och hennes två vänner på flygplatsen för de skulle iväg till Miami. Är lagomt jävla avundsjuk, hade suttit rätt gött med en semester. Efter det drog vi till Leesburgs Outlet och kika lite. Lyckades hålla hårt i plånkan så glad för det, kan inte strö pengar omkring mig överallt.. Efter det blev det hem en sväng hem för Ashling skulle jobba. Tränade på att chilla vilket inte är en av mina starkare sidor, slängde på en film men fy så svårt jag hade att koncentrera mig även om den var rolig.. Har ingen lust att sitta och ta det lugnt på en lördag men hade inte mycket att välja på.

Denise blev ledig vid 22 och då kom hon och hämta mig vi åkte till Green Turtle en bar i Leesburg där vi även var i torsdags. Det var inte speciellt mycket drag där även fast det var lördag men bättre än att sitta hemma. Ett ragg till Denise och hans vän kom förbi men de var inte så underhållande. Istället fick vi köra en 40 min omväg för att skjutsa hem killen..

Vilken negativ inställning jag hade till allt helt plötsligt. Jag är faktiskt glad, lyssnar på sjukt bra musik vilket kommer göra den här dagen mera awesome

http://www.youtube.com/watch?v=DHEOF_rcND8

No comments: