Sunday, March 4, 2012

Hejsan hoppsan vilken bra söndags morgon! Sov dock lite kasst i natt, tror jag haft feber och mina halsmandlar är alldeles svullna idag. Men men tänker inte sitta här och tycka som om mig själv. Ska snart hämta upp Ashling och Denise sen bär det av mot Dc. Ska kolla in några museum eller monument, Ashling har inte vart där än så blir nog kul!

Tänkte bara förvarna att jag troligtvis inte kommer ha någon datorn på ett tag. Den har börjat krångla, stänger av sig och ibland går den inte att starta. Antar att det är min vanliga tur med datorer.. Har i allafall 2 års garanti på denna så ska åka tillbaka till affären och se vad de kan göra. Måste först köpa en extern hårddisk eftersom jag inte har någon backup alls. Har bilder nu från 6 månader som betyder väldigt mycket för mig. Skulle bli så ledsen om allt skulle gå förlorat..

Puss och kram skumbanan

Pics från Dc



1 comment:

EGON said...

men vilket fint hår du har!