Thursday, March 8, 2012

Svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen
känner du lyckan genom sorgen, jag har inget mer än mina tankar

Vart en trevlig dag hitills. Jobbar dock fortfarande slutar vid 20.00. Då ska jag hämta upp alla girlsen sen drar vi till Leesburg på ett ställe vi inte vart på förr, ska vara kareoke där ikväll. Ska snart ta och slänga ihop lite middag till de små liven samt ta hand om om lite tvätt.

I morse mådde jag bättre och hade en massa energi. Blev jogging och sen lunch med Ashling och Denise. Var tyvärr lite stressigt för de skulle iväg och hämta barnen på skolan så inte så lyckat med trevligt att komma ut lite.

Mamma sa ett förslag idag om att jag skulle kunna åka hem till Sverige på min två veckors semester. Så nu har jag funderar på det hela dagen, saknar alla så sjukt mycket. Hade vart så kul att träffa alla och om jag ska förlänga ett till år hade det känts bra att se familjen lite. Det ända som får mig att tveka är att jag vet inte om jag pallar att åka tillbaka hit igen. Kommer bli hur jobbigt som helst. Måste fundera på detta ett tag och sen lär jag ju fundera på när det är bäst att åka isåfall. Kanske midsommar hade vart mysigt, hem och äta lite sill och ramla runt midsommar stången.

No comments: