Tuesday, March 27, 2012

Jäklar i min låda vilken god äggröra jag mumsar på just nu! Gick väl skapligt åt skogen med LCHF i helgen men nu är det bara upp på hästen igen. Ny vecka, nya möjligehter. I morse kände jag att det var lite för kallt ute för att motivera mig själv till en joggingtur så åkte till gymmet istället och tog ett pass. Svettigt och gött, blir alltid så positiv efter att ha tränat.

Igår blev det jobb hela dagen och på kvällen blev det ut på puben med Denise och Ashling. Vi planerade lite för våran nästa tripp som går till Virginia Beach, ligger runt 3 timmar härifrån och vi funderar på att åka den 14-15 April. Frågade mina värdföräldrar igår om det var okej att jag lånar bilen och kör dit och om jag fick ledigt den helgen, det gick så bra så. Så nu är det bara att planera ihop vart vi kan sova en natt. Kul  att ha något att se fram emot!

Sitter bara och tar det lite lugnt nu, börja jobba om ungefär en timme. I kväll blir det troligtvis till Reston och gå på bio med tjejerna!

No comments: