Monday, April 9, 2012

Idag har jag vart ledig, skönt som bara den. Känns som jag inte gjort ett skvatt men har faktiskt gjort lite nytta. Fyllde i en ansökan till Cultural Care idag om att förlänga som au pair 1 år extra! Så om allt går som jag vill nu med hela matchnings-procesen så flyttar jag kanske till Kalifornia i September och kommer inte hem förens Oktober 2013. Känns overkligt att tänka så långt fram just nu och det känns fram för allt overkligt att tänka på att jag inte kommer att träffa min familj på så lång tid.. Men känns ändå som att detta är ett bra beslut.

Nyss tagit mig en dusch och ska snart kanske iväg en sväng till Ashling på Irländsk påskmiddag som hon gjort. Slog i örat reält igår på en av berg och dalbanorna på Kings Dominion det gör så ont mycket obehaglig känsla, hoppas det går över snart.

Vill passa på att säga hipp hipp hurrrraa, till mor min som fyller år i morgon. Saknar dig så det gör ont, hoppas du får en underbar dag.

mycket gamal bild men men,
Love you

No comments: