Thursday, April 26, 2012

Stolt Hanna! Nyss gjort klart en del av min läxa som jag har för helgskursen som är första helgen i Juni. Skulle skriva en 5 sidor lång uppsats med 3600 ord om mig och mitt liv. Skönt att använda hjärnan lite igen, känns ju inte som att man gör det allt för ofta nu förtiden. Älskar att skriva, även fast jag ser och hör hur min svenska verkligen bara blir sämreoch sämre. Däremot så var denna uppsats på engelska, så kul att träna lite på det. Aldrig vart någon hejare på engelska-uppsaster.

Sitter nu och firar med en kopp kaffe och lyssnar på min nya sköna spellista som jag gjorde igår. Funderar på att snart åka och lämna tillbaka mina skor på Burlington och sen blir det jobb. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer.

Igår tog jag en skapligt lång joggingtur, närmare 2 timmar. Ashling kom förbi mig och sen gick vi mot hennes hus och sedan joggade jag resten av vägen hem. Så känner att idag gör det ingenting om jag har lite vila för redan tränat 3 ggr den här veckan. Får dock se om det inte blir lite motion ikväll.

Igår efter jobbet så åkte vi till vattenpips-baren igen. Blev ett skapligt stort gäng, Denise, Ashlin, Martina, Sophie, Michaela och David. Var hur kul som helst, jag och Ashling hade lite väl mycket överskotts-energi så satt mest och löjla oss.

Hjärtat slår lite hårade med billigt vin
Pulsen går lite snabbare med koffein
är det kärlek eller inbillning?




Måste säga att jag tycker att jag har lyckats rätt bra med att ljusa upp håret!
Kändes först stört omöjligt

No comments: