Tuesday, April 24, 2012

Vart deppig och ledsen nu på kvällen. Vet inte vad det är med mig idag. Sovit middag 2 ggr(?) en gång på förmiddagen efter gymmet och en gång på kvällen efter jobbet. Tänkte bara stanna hemma ikväll och ta det lugnt och satte på tvn. Såg på Dear John vilken är en väldigt bra romantisk film. Satt och grät 2 timmar i sträck och började tänka på min familj och vänner hemma i Sverige.

Pallade inte sitta här och böla mera så gick och träffa Denise och Martina en någon timme nå på kvällen. Glad att jag fått så fina vänner här. Igår blev det jobb, jogging och på kvällen träffade jag Denise och Ashling. Vi åkte först till Burlington för att lämna tillbaka ett par skor jag köpte i helgen och efter det blev det vattenpipsbaren hela kvällen.

Borde sova nu men eftersom jag sovit så mycket på dagen är jag hur pigg som helst nu. Antat att första steget ändå är att stänga av datorn..

No comments: