Wednesday, April 11, 2012

Last day you can be in the USA: October 11, 2013
Nuså har förlängningen gått igenom och matchningsprocesen kommer att börja. Känns overkligt men rätt på något vis. Hoppas självklart att nästa familj kommer bli lika bra som denna. Kommer verkligen att se tillbaka på året i denna familj men en varm känsla i kroppen!

-


Har tre av barnen hemma nu för de har påsklov. Igår åkte vi till Lake Anne på förmiddagen och hade picknick på bryggan vid vattnet. Sen spelade vi lite badminton, gick på en promenad, lekte följa John, kull, kurragömma osv. Var faktikst riktigt kul och fint väder hade vi också. Lite senare tog vi en sväng till affären för att storhandla, inte barnenes favoritsyssla men det gick fint. När vi kom hem så gjorde vi frukt-tallrikar men det som vi köpt i affären. Gjorde lite hemmasysslor innan vi gick ut igen för att spela bakset.

Slutade efter 18 på kvällen och var så sjukt trött, troligtvis för att jag inte sov så mycket ihelgen och för att pollen medecinen gör mig trött. Bestämde mig ändå för att föja med tjejerna och se Titanic 3D på bio. Var häftigt att se men var så sjukt trött och lättirriterad så ångrar att jag inte stanna hemma. Jag fick lov att köra också och vi åkte till en biograf som ligger ungefär 30 min härifrån plus att jag fick lov att hämta upp och köra hem alla efteråt så var inte hemma förens efter 1 på natten.

Får se vad jag hittar på med barnen idag, vi har lite att göra och vädret ser inte speciellt lovande ut.

No comments: