Wednesday, February 22, 2012

Alltså livet, är det inte förjävla bra? Tänker på allt jag fått uppleva det senaste månaderna. Sett så mycket spännande saker, fått nya vänner, träffat så mycket folk från olika delar av världen, har fått lära känna denna underbara värdfamilj och varje dag lär jag mig någonting nytt. Är det inte helt otroligt? Jag hoppa verkligen rakt ut, lämnade allting hemma i Sverige och tog ett kliv ut i det okända. Jag visste inte vad jag hade att vänta, det var skrämmande men samtidigt så var det just denna spänning som lockade så mycket. Så glad att jag gjorde detta, för mig. Detta år som en au pair kommer att hjälpa mig på så mycket resten av livet, jag ser allting så annorlunda nu, har på något vis en annan förståelse. Det bästa med alltihopa är att livet inte är slut än, jag har så mycket mer att lära och det är jag så tacksam över. Hade inte klarat detta utan min familj och mina vänner så jag vill tacka er!

Elinor, Jag, Cissi

Saknar er så otroligt mycket tjejer

Mina fina systrar
har ingen bild på lillebror Jonathan men men
love you

Min underbara vän Sarah och Jag
Semester i Turkiet, oförglömligt
Om jag saknar dig!

Världens bästa Mamma
Tack för att du alltid finns där för mig


Morbror Pelle, Jag, Mamma
En bild från min student

Är så glad för all släkt som peppat mig till att göra detta


Balen
Jag och Johan
Saknar dig




 Ni finns i mitt hjärta och jag saknar alla så mycket

2 comments:

Anonymous said...

Det är så otroligt roligt att läsa ditt inlägg idag. Det och en liten kronprinsessa kommer att göra min dag!

Puss&kram

Mamma

Anonymous said...

åååh min fina vän :)
jag sakanr dej sjukt mycket! känns skönt att veta att ha du har det bra och trivs där borta!
/ elinor