Tuesday, February 21, 2012

Vilken bra dag! Upp och jobba lite i morse och sedan drog jag mig iväg till gymmet en sväng. Tog ett härligt styrkepass. Efter det åkte jag en sväng till Target för mina badkläder har gått sönder så fick lov att köpa nya. Gick omkring där ett tag innan jag åkte hem igen och fixa mig lite. Åkte och hämtade barnen på skolan på eftermiddagen. Blev inte mycket jobb idag fick sluta vid 18.30 så rätt skönt. Mamman jobba hemma så därför jag fick sluta så tidigt. Fixade lite med tvätten och försökte göra läxor men barnen men koncentrationen var mycket låg idag. Försökte hjälpa ett av barnen med en simpel läxa som borde ta 5 minuter i mer än 2 timmar.

Träffa Ashling, Denise och Martina på puben en sväng efter jobbet. Vi försökte fylla i skatte papperna men stört omjöligt, jag fattar noll. Ska försöka ta mig tid att läsa igenom alla papper i morgon och se om jag lyckas något bättre. Inte så lätt när allt är på komplicerad engelska.

No comments: