Friday, February 24, 2012

Lyckades komma upp skapligt tidigt i morse för att vara mig och ha sovmorgon. Har nu fyllt i skatte papperna så det är helt klart, pust. Värd-mamman hjälpte mig att kolla igenom lite så det såg rätt ut. Har även gjort min läxa som jag hade ifrån kursen jag var på i helgen och har skickat in uppsatsen. Var faktiskt kul att skriva lite och göra lite eftersökning, är riktigt nöjd. Nu ska jag gasa iväg till posten och skicka iväg det och lite vykort och springa in och sola lite. Känns så gött att vaknade upp med energi!

Blir jobb vid 15.15 och kommer få sluta tidigare än planerat runt 17.30 för familjen ska iväg till skolan på någon middag, de bjöd med mig men får se hur jag gör.

Sen är jag redo för heeelg! Även fast de blir lite jobb i morgon förmiddag.

önskar alla en trevlig helg

No comments: