Monday, February 6, 2012

I lördags efter att jag vaknat träffade jag Sky och Martina för att äta lunch. Vi åkte till Reston Town Center och gick på Panera Bread. Åt en mumsig cheddar/broccoli soppa, gott med något varmt när man är förkyld. Vi satt där några timmar och bara hade trevligt efter det åkte vi till Mc Donalds och drack kaffe.

Började jobba vid kl 18 på lördags kvällen, gick skapligt bra. Barnen var snälla och lyssnade på mig när jag sa att det var dags och sova. Föräldrarna kom hem en timme tidigare så slutade vid 23.00. Sky kom och hämta upp mig och så åkte vi hem till Dean på lite party. Kände igen nästan allihopa där så det var kul. Sky var snäll och köpte öl till mig. Blev tyvärr lite strul på kvällen för chaufförerna åkte hem så vi fick lov att sova över. Fortfarande ont i nacken eftersom jag sov på golvet..

Kom hem på morgonen runt 11 och då la jag mig och sov i någon timme. Sky och Jana hämtade upp mig på eftermiddagen för att åka till Janas värdfamilj och se på Super Bowl. Blev bjuden på sjukt god mexikansk mat. Till förätt blev det guccamole, tigerräkor med tomatsås, tortillachips, ost och kyckling-spett. Vi blev även bjudna på tequila som skulle öppna upp ens smaksinne bättre. Blev grillat kött, pasta och sallad till huvudrätt också hur gott som helst. Lite andra vänner till familjen var också där, mycket trevlig kväll!

Träffa Denies en sväng igår på kvällen efter jag kom hem från Jana. Vi åkte till vattenpips-baren en sväng och bara tog det lugnt. Somnade alldeles för sent igår och var sjukt trött när jag vaknade i morse. Jobbar fortfarande men det går rätt bra, slutar troligtvis om 30 min och efter det har jag ingen aning om vad ja ska göra.

No comments: