Monday, February 27, 2012

Vart en riktigt bra helg! Igår träffade jag tjerna på eftermiddagen och vi satt först ett tag på Starbucks innan vi åkte till vattenpips-baren. Vi satt där i flera timmar och det var faktiskt riktigt trevligt, perfekt chillande för en söndag.

Haft så fint väder också och idag var det 20 plus igen. Började dagen med att jobba en timme och efter det tog jag en härlig långpromenad. Började att jobba vid kl 12.45 så hann inte göra speciellt mycket på morgonen. Har gått fin fint att jobba fick sluta vid 17 eftersom mamman vart hemma idag, skulle slutat senare.

Nu på kvällen satt jag att ladda in lite ny musik på Mp3n så kände att jag fick lov att ut och gå igen. Det är så underbart att ut och gå och lyssna på musik. Fast när jag väl var ute började jag jogga istället, inte gjort det på ett tag så kände mig rätt stolt. Kom precis hem och har bara duschat och snart ska jag äta middag men familjen för omväxlings skull. Känner inte så mycket för att gå ut ikväll.

No comments: