Tuesday, February 14, 2012

Har vart en bra dag! Efter att jobbat i morse trotsade jag mig själv och åkte iväg till gymmet. Tog ett pass och efter det simmade jag ett tag. Hur skönt som helst, blir alltid så positiv efter att ha tränat. Rensar tankarna lite på något vis. Har tyvärr lyckats sträcka någon muskel eller något liknade har så ont i ryggen. Haft det sen jag tränade förra veckan, hoppas det går över snart.

Efter gymmet åkte jag och sola lite innan jag började jobba. Fick lov att börja jobba lite tidigare idag, åkte till skolan och fixa en grej men gjorde inte mig något. Har gått fint att jobba, barnen har vart riktigt snälla idag. De var så glada när de kom hem för alla hade fått en massa alla hjärtans dag kort i skolan. Gjorde middagen till barnen på kvällen, vi hade en rolig och trevlig stund tillsammans. Är glad att vi har samma humor. Mamman kom hem lite tidigare så kunde sluta vid kl 20. Träffade Martina, Dean och Denies på puben vi skippade bion vi tänkt se eftersom de troligtvis skulle var slutsålt.

Frågade min värdmamma idag om jag kunde få ledigt på fredag och åka med tjejerna till South Carolina och det gick bra. Fick även svar idag av Lccn där och jag kunde också sova där så nu är allt löst. Vi åker på torsdag natt, tror det kan bli hur trevligt som helst. Mest av allt är det kul att få se något nytt!



Alla hjärtans dag presenter som ett av barnen fått i skolan :)

No comments: