Wednesday, February 8, 2012

Träffade Jennie i morse på Panera Bread för att äta lunch. Hon hade med sig Sandra som ska ta över som au pair i hennes familj när hon åker tillbaka till Sverige. Var trevligt, åt en god soppa och drack lite för mycket kaffe. Hällde i mig 3 stora koppar så mått dåligt av det hela dagen. Tror inte jag kan dricka så värst mycket kaffe för då mår jag kasst.

 Efter det åkte jag och hämtade barnen på skolan. Tjejen hade tyvärr feber och ont i huvudet så ska vara hemma med henne i morgon. Gick bra att jobba, slapp göra middag för mamman kom hem med pizza. Städade undan lite för i morgon då städerskorna kommer. Ska kanske åka på Zumba imorgon med Martina och några andra tjejer efter jobbet så ser fram emot det.

När jag slutade jobba idag åkte jag till Fair Oaks Mall och träffa Denise och Martina en sväng. De hade shoppat lite och sedan ville Martina äta på Subway innan vi åkte vidare till puben. Kareoke-kväll så vi satt där till 12. Rätt trevligt, kom precis hem. Ska försöka sova nu, blir en lång dag i morgon!

Bilder ifrån helgen




No comments: