Thursday, February 16, 2012

Jobbar fortfarande, slutar om en halvtimme. Är peppad över min resa över helgen till South Carolina. Martina och Denise hämtar upp mig vid 12 ikväll sen bär det iväg.

I morse jobbade jag lite, blev lite orolig att jobba långdag eftersom ett av barnen var hemma och var sjuk. Som tur vad så jobbade mamman hemifrån idag så jag kunde jobba som vanligt. Hämta upp Denies vid 9.30 för att åka iväg och hämta hyrbilen. Efter det åkte jag hem och packade och lite sånt fix. Även skypat med familjen fick vara med när de käkade middag sen prata jag med Sarah och Johan lite granna. Längtar så till min semester i Maj, Miami Beach med Johan och Sarah kan det bli bättre.

Lyckades förstöra mina glasögon idag också. Hade lagt de i sängen eftersom att ljust reflekterades när jag skypa. Skulle gå ur sängen och då krossade jag de med mitt knä.. Jag som alltid brukar lägga de i fodralet när jag inte använder de.. Mamma har var snäll att klickat hem 4 par som jag ska få se i webcam sen ska jag välja ett par som hon skickat hit. 

Antar att jag borde springa ner med datorn, fixade den sista tvätten och sen försöka sova någon timme innan vi ska åka. Ska bli kul att komma iväg lite. Hoppas bara min värdmamma kommer ihåg att ta ut pengar till mig för jag är helt pank. Brukar oftast få betalt på fredagar men denna gång har jag frågat om det gick bra att få betalt en dag i förväg. Vill inte gärna påminna henne för jag känner mig så dum men utom min lön är jag skapligt körd..


Dit ska jag åka, vi kommer att köra igenom hela North Carolina för att komma till Charleston!


Önskar alla en trevlig helg
Xoxo

No comments: