Tuesday, February 7, 2012

Fruktansvärt trött och uppe alldeles för sen som vanligt. Verkar inte vara någon ordning alls på mig och sovtimmar alltså. Har förövrigt haft en mycket bra dag. Jobba några extra timmar på morgonen för att tvätta och storhandla. Älskar att handla så inga problem för mig. Köpte en massa bra, frukt, grönsaker, kyckling, köttfärs så nu har jag bestämt mig för att laga lite mera mat. Troligtvis kommer inte barnen att äta men kan laga åt mig själv åtminstone.

Jobbade till 11 och efter det åkte jag en sväng till gymmet och tog en core klass. Skönt att röra på sig lite, fick så mycket energi efter det så när jag kom hem tog jag en prommenad. Väldigt fint väder idag, runt 13 plus och sol. Jobbade igen mellan 14.30 och 20.00 gick rätt bra. Barnen hade lite extra skolprojekt med sig hem så vi fixade med det.

Nu på kvällen träffade jag Denise och Chris, vi åkte till en vattenpips-bar i Chantilly. Pretty good. Var dock rätt trött så var lite segt. Försökte planera ihop lite inför helgen men fortfarande inget klart. Kankse blir tattobar i Dc på fredag och möjligen german houseparty på lördag.

Nu är det dags att sova, känner hur ögonen slår igen.

Saknar familj och vänner i Sverige..

No comments: