Friday, February 3, 2012

Lite random att jag har så många läsare ifrån Ryssland men whatever

Vart en rätt tuff dag, vaknade upp och mådde skapligt kasst. Min förkylning verkar inte vilja bli bättre. Vaknade upp vid 9 och kunde inte sova mera, inte likt mig när jag har sovmorgon. Var ledig fram till 14.30 så det var skönt, låg mest hemma i sängen och tog det lungt. Gick en sväng till banken men det var inte specillt lyckat. Ville sätta in pengar på mitt svenska bankkort men det skulle kosta skjortan så skippa det.

Blev inte många jobbtimmar, skulle slutat vid 18.20 men mamman sa att jag kunde sluta innan 17 eftersom jag inte mådde så bra. Tog lite medicin och sen sov jag ett tag innan jag hämtade upp Martina och Michaela för att sedan åka vidare till puben. Denise fyller 22 år idag så vi gav henne presenten vi köpte igår. Sky kom också dit sen träffade vi en ny tjej som från Irland, mycket trevlig. Vid halv 9 ville de se mitt leg så bara att packa ihop och gå hem. Lika bra det, ska lägga mig nu och hoppas på att må bättre i morgon. Blir jobb mellan 18-00 och efter det blir det hem till Dean på en party.

No comments: