Wednesday, February 15, 2012

Jobbade lite i morse och sen gick jag tyvärr och la mig igen. Tänkte bara sova i en timme men kom inte upp förens vid 13.30. Vet inte vad det är för fel på mig hade ställt hur många alram som helst. Önskar att jag hade mera koll på sömnen men vet varför jag alltid är så trött, för jag lägger mig så sent. Nu sitter jag vid datorn igen mitt i natten som vanligt. När jag väl lyckats stänga av datorn då kommer nästa grej, stänga av tvn.. Borde ha sovrummet fritt ifrån datorn och tv egentligen för jag lyckas ju inte hålla mig borta.

Blev jobb fram till 19 och det gick fint. Tjejen hade scouterna så hämtade upp henne på bibblan på eftermiddagen. Älsta killen hade en playdate så behövde inte oroa mig för honom. Åkte till gymmet nu på kvällen, tog ett pass och simmade lite efteråt. Älskar verkligen att röra på mig, ska försöka få detta till att bli en rutin igen.

Träffade Denise och Martina på Giant efter det för att handla lite matsäck inför resan. Har försökt tvätta, packa och förbereda lite inför i morgon natt vid 2.00 då vi åker till South Carolina. Kommer bli en bilresa på minst 10 timmar. Hoppas allt kommer att gå bra, har inga speciella förväntningar. Vet inte riktigt hur det ska gå mer körninen för jag har ingen aning om hur vägarna är eller något men slipper köra i alla fall. Måste vara minst 21 eftersom vi har en hyrbil. Denise som ska köra har då laddat upp med ett helt lager energi-dryck så detta ska nog lösa sig. Själv tänkte jag ta med både kudde och filt och sova i bakstätet.

over and out

No comments: