Wednesday, February 1, 2012

I morse efter lite jobb åkte jag och träffa Jennie, hon bor ungefär 20 min från mig. Vi tog en sväng till Zinga, ett ställe där de har frosen yoghurt. Så himla gott, man kan välja vilken smak man vill ha på yoghurten men det bästa är toppingen. Man kan ta färsk frukt, choklad, sås och en massa annat gött. Var även fint, varmt väder idag, runt 20 plus men inte lika soligt.

Jobbade mellan 14.20-20.20 och det gick fint. Tjejen hade scouterna så tog med mig de andra barnen vid 16 tiden för att hämta upp henne på biblioteket. Vi stanna där ett tag efteråt också och läste lite. Var mycket att göra idag men inga större problem.

Efter jobbet skulle jag köra ner till puben och möta Denise och Martina. Stannade en sväng på 7 eleven och när jag skulle backa ut därifrån backade jag rakt in i en annan bil. Smidigt.. Blev som tur var inga märken på varken min eller den andra bilen men stannade ändå och väntade på föraren. Han var snäll och sa att det var okej och vi bytte inga uppgifter.

Vart en mycket trevlig kväll på puben, vi fick lite sällskap också. Var kareoke ikväll så vi satt och lyssna lite. I morgon ska jag möta några tjejer för att äta frukost så tror det kan bli mysigt. Efter det ska jag och Martina köpa en present till Denise som fyller 22 år på fredag. I morgon kväll ska vi troligtvis till Ashburn på en kareokebar också så blir fullt upp. Ska hinna med och jobba också.

Jennies värdfamilj har så söta hundar
Fick en rundtur i hennes hur, hur fint och stort som helst


2 comments:

Anonymous said...

Vilka sötnosar! Hundarna alltså ;-)

/Gissa vem?

Cissi said...

Åh, det är ju små Emil och Ida-hundar! <3