Tuesday, January 17, 2012

Återigen är postivia Hanna här. "Ibland måste man spåra ur lite annars vet man inte när man är seriös" Efter att ha pratat med mamma på skype och kläckt ur mig dagens citat så bestämde jag mig för att bara njuta av denna dag. Har faktiskt var riktigt glad och kännt mig full av energi. Jobbade lite på morgonen och sen la jag mig och sov till 12. Kändes så skönt att bara få sova ut, behövde det.

Hämtade barnen på skolan vid halv 3 och det blev som vanligt läxläsning och mellanmål. Var sugen på att baka så jag och tjejen gjorde chokladtårta. Barnen älskade den, alla är lika galna i choklad precis som jag. Kände att det var dags att göra något kreativt så blev till att baka.

Är så himla glad för Janas skull som var i rematch, det blev klart idag att hon får flytta in hos den nya värdfamiljen som bor i Sterling. Så nu behöver hon inte åka tillbaka till Tyskland och vi kan fortfarande träffas. Ikväll efter jobbet så gick jag ner till puben som ligger 2 min från mig för att fira med tjejerna. Det blev jag, Jana, Denise, Martina, Nathalie och Michaela. Var en kille som spelade akustisk-gitarr och sjön, var riktigt bra. Kom precis hem så nu antar jag att det är dags att sova så man orkar upp i morgon, kl är snart 1.


Martina, Nathalie, Hanna


Nathalie, Hanna



Martina, Hanna


No comments: