Monday, January 23, 2012

Jobbat långdag kl 8-18 haft två sjuklingar hemma. Mamman var hemma och jobba men åkte iväg till doktorn med tjejen en sväng. Har gått bra, var på physical therapi med lillkillen, tvättat hur mycket som helst så nu är iallafall det under kontroll. Var hur trött som helst hela dagen, höll på att somna i bilen när jag väntade på skolan för att hämta äldsta killen.

Efter att jag slutade träffade jag Denis, Martina, Nathalie och Funda på puben. Satt där ett tag och mest hade det bra, var rätt seg och opepp men vi har alltid så kul när vi träffas så glad att jag fick ut. Känner att det nog är dags att hoppa i sängen nu. Ingen aning om vad som händer i morgon.

Ska troligtvis boka en två-helgs psykologi kurs i Maryland imorgon som jag funderat på ett tag. Den kommer att kosta 600 dollar och familjen står för 500 dollar. Tror det blir bra, orkar inte hålla på och leta något mera nu så tänker boka detta.

No comments: