Tuesday, January 31, 2012

Good day! Blev även idag jobb mellan kl 8-18 men var helt okej. Barnen har vart riktigt mysa idag, de har gjort allt jag bett om och fixade sina läxor på rekordtid. I morgon ska alla barnen till skolan igen så har ledigt på dagen, gööttt. Ska troligtvis träffa Jennie på förmiddagen för att fika lite. Om jag kan motivera mig tillräckligt att inte gå och lägga mig på morgonen efter jag jobbat ska jag ut på en morgon prommenad.

 Har vart så himla fint väder idag, svensk-sommar. 19 plus, blå himmel och sol. Gick ut i min stora vinterjacka och fick en chock. Vädret här är verkligen helt upp och ner från dag till dag. Såg folk gå i kortkjol, t-shirt och folk som joggade i short, man får ju vår-känslor.

Efter jobbet hämtade jag Denise och Martina och idag testade vi ett nyss ställe eftersom de envisas med att kolla leg på mig på puben..Idag blev det en vattenpips-bar nära Tysons Corner. Var ett helt ok ställe, åt lite pizza och delade på en vattenpipa med äppelsmak. Två vänner till Denise kom också dit en sväng så var riktigt trevligt. När jag kom hem nu på kvällen så såg jag att jag fått paket från Sverige. Mamma hade skickat choklad och pimpim och fick en julklapp från Jeanett, blev så glad. Tack så mycket!

Nu är det dags att sova så jag kanske kan få vara lite pigg i morgon även fast det är rätt sent nu, igen, som vanligt. När ska jag lära mig?




No comments: