Thursday, January 26, 2012

Så var det snart helg, igen! Peppad på fredag som bara den, längtat hela veckan. Var hemma med älsta killen som var sjuk idag och även tjejen. Fick lust att baka idag så gjorde kakor med choklad i och en tårta med frosting och hela köret. Blev super god och barnen gillade den, gjorde varm choklad till alla barnen och sen fikade vi lite på eftermiddagen. Var så mysigt, ibland bara älskar jag mina värd-barn.

Slutade jobba vid 18 och då mötte jag upp Martina och Denise på Starbucks. Vi försökte planera ihop fredagen men vi lyckades inget vidare, så vad som sker blir väl lite impulstivt antar jag. Så länge jag slipper sitta hemma alldeles ensam så är jag glad. Efter kaffet var det dags för au pair möte, denna gång ett Zumba pass. Snacka om helsvettigt! Hur mycket folk som helst men riktigt kul. Har länge känt att det är nå strul med mina leder eller smalben, men trott att det ska gå över. Idag tror jag dock att det blev lite för mycket, har super ont nu gjorde till och med ont att köra bil. Hoppas det går över tills i morgon. Ska försöka gå dit och gå på mera pass för det var annorlunda zumba mot vad jag gjort förr, var mer avancerat och mera fartfyllt. Även lite billigare än det gymmet som jag går på.

I morgon börjar jag inte förens vid runt 14 tiden så känns rätt gött. Ska sova nu och se om jag kan försöka komma upp tidigt en gång, kanske ut på en morgon prommenad om jag lyckas vakna av de 4 alarmen som jag ställt.

No comments: