Monday, January 30, 2012

Jobbat mellan 8.00-18.00. Sov nästan hela dagen igår efter att jag kom hem ända tills jag började jobba i morse. Var välbehövligt, lagomt sliten efter New York. Blev en rätt lugnt förmiddag, hade bara ett barn hemma. Vi spelade lite spel, åt lunch och jag har tvättat hela dagen. Efter lunch åkte vi till hans terapi och sen så hämtade vi upp de andra barnen på skolan. Var lite nere och ledsen på förmiddagen, hade ett jobbigt skype-samtal. Är väl dags att inse att det är dags att move on så att säga. Glad att jag har en sån underbara vänner och familj som kan stötta en när man har det lite jobbigt.

Åkte en sväng till Giant och handla lite när jag slutat sen hämta jag upp Martina och Denise. Vi åkte till puben ett tag, sen en sväng till Reston Town Center till en annan pub och slutligen till Mc Donalds och åt lite glass. Var en riktigt trevlig kväll! Vi planerade för i morgon också, vi funderar på att åka till en vattenpips-bar som ligger i Tysons Corner. Vi har även bjudit med några andra så får se hur det blir med allt.

Längtar efter helgen på något vis, inga specilla planer men helg är alltid bra. Blir kanske en hemmafest eller en sväng på någon klubb i Dc. Jobbar dock på lördag kväll mellan kl 18-24 men det blir nog fint ändå. Nu är det som vanligt alldeles för sent så dags att sova så jag orkar upp och jobba heldag i morgon också.

No comments: