Monday, January 9, 2012

Igår blev det en heldag i Dc men Jana, Martina och Nathalie. Vi kollade in Lincoln Monument, Korean War Memorial, National Museum Of American History och National Museum of Natural History. Var riktigt trevligt måste jag säga. Älskar att vara i Washington Dc man ser något nytt varje gång. Helgen var sjukt bra, hunnit med en massa kul.

Blev jobb idag, en timme på morgonen sen sov jag tills jag började jobba vid 12 igen. Åkte med killen på Physical Therapi och sedan vidare för att hämta upp de andra barnen. Slutade jobba vid kl 19 och då åkte jag och träffa Denise, Martina och Jana på Starbucks. Jana gick in i Rematch idag för det funkade inte nå bra i hennes värdfamilj. Hon var jätte ledsen och jag fattar det kan inte vara lätt..

Denise följde med hen till mig efter det för att beställa bussbiljetter till New York den 28 Januari då vi ska dit på konsert med bland annat Volbeat. Är så taggad, vi ska åka hem 6.30 på morgonen så vi besällde inget hotell.

Nu är det dags att sova så man orkar upp i morgon. Blir heldag för tjejen ska vara hemma för hon har haft feber idag.

Jana, Hanna, Martina


Hanna, Jana

Lincoln Monument

Martina, Nathalie, Hanna, Jana

Nathalie, Hanna












2 comments:

Unknown said...

Hej
Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.
Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)
kram
Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)
Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)

Hanna Andersson said...

Hejsan Joanna. Ska definitivt kolla in din blogg :) Vad är ett bloglovin byte?