Wednesday, January 18, 2012

Nej nu tycker jag att vi tar en paus här, tiden går för fort. Fattar inte hur det redan kan vara torsdag i morgon. Idag var en av killarna hemma, han har haft problem med andningen. Trodde jag skulle få jobba hela dagen men mamman stanna hemma från jobbet. La mig och sov idag igen efter att jobbat lite på morgonen. Fattar inte vad det är för fel på mig men sov ända till kl 1 på dagen.

Fick lov att åka till skolan och hämta barnen tidigare för tjejen var sjuk. Blev en skapligt kort jobbdag eftersom mamman var hemma så tog hon över runt kl 18. Tog det lite lugnt innan gick ner på samma pub vi var på igår. Martina, Jana, Nathalie, Denies och Michaela var också där. Det skulle vara kareoke-kväll men runt 10 tiden ville de se vara leg och det gick ju åt pipsvängen. De har aldrig frågat där förr så vi trodde det var chill med icke. Vi hittade däremot en bar som låg precis brevid där det också var kareoke-kväll så vi gick dit istället. Haft en mycket trevlig kväll, kul att komma ut och göra något på veckodagarna.

Martina och Denise vill till South Carolina för att ta en kurs där. De frågade om jag ville följa men jag har hittat en 2 veckors kurs i Maryland för att studera psycologi. Funderar däremot på att följa med ändå bara för att få se lite mera. Vi får sova hos en Lcc där så det betyder att det ända vi måste betala är bensinen ner och det är inte dyrt med bensin här. Vi kan troligtvis laga mat där också så det kan bli en skapligt billig resa. Det är den 17-19 Februari så ska fråga mina värdföräldrar om jag kan få ledigt den fredagen och åka med.

South Carolina


Nathalie, Martina, Michaela

Jana, Denise, Nathalie, Martina, Michaela

Hanna, Jana

No comments: