Friday, January 6, 2012

Var till frisören idag för att göra lite slingor i håret. Trodde inte det skulle bli så mycket förändring eftersom håret var så mörkt men det blev mycket ljusare. Kul med lite förändring! Blev tyvärr väldigt mycket dryrare än vad jag väntat mig. När jag beställde tid igår så de att jag skulle betala 900 kr så var inställd på det. När jag kom hem ringde de från salongen och sa att de måste ta 600 kr mer eftersom de tog för lite. Så var lagomt surt men det blev i allafall bra restultat.

Jobbar nu och slutar vid 20.30. Tvättat en massa, gjort läxor med barnen och lagat mat. Blev pasta och pastasås till barnen och till mig blev det köttfärssås. Älskar att laga mat är kul och blir oftast gott. När jag "blir stor" och köper hus ska jag ha ett riktigt fint och bra kök att laga en massa mat i. Jag ska baka massa också, göra sylt och saft helst ska det mesta ska vara i från egna trädgården. Bara att önska att man får tid till det.

Har inte någon riktig plan för denna kväll kan åka på filmkväll hos Nathalie, se skräckfilm på bio med Celine och Nicky, sitta hemma och ruttna eller sova över hos Sky och dricka några öl och se film. Blir nog det sist nämda om jag känner mig själv rätt. I morgon ska jag och svenska Jennie åka till Ikea så det kommer bli rätt kul tror jag. Jobbar i morgon kväll mellan 18-23 så vill därför utnyttja dagen. På söndag ska jag, Jana och Martina kanske åka till Dc och kolla omkring, kanske gå på något museum. Kan nog bli en rätt så bra helg ändå men närmare eftertanke.

No comments: