Thursday, January 19, 2012

Klockan är alldeles för mycket, redan 2 på natten.. Tänkte faktiskt lägga mig tidigt idag eftersom jag knappt kunnat sova inatt, blev inte många timmar. Drömt en väldans massa mardrömmar på sistone. Härom natten drömde jag att jag åkt hem till Sverige igen, panik. Inatt drömde jag att jag lyckades bli ovän med alla kompisar här och att värdfamiljen helt plöstligt ville skicka hem mig. Allt tyder väl på att jag är rädd att allt som är bra just nu ska försvinna. Typsikt mig att tänka så..

Gick på ett pass på gymmet idag efter att ha jobbat på morgonen, skönt att röra på sig lite. Började igen vid halv 3 på eftermiddagen och allt har gått bra. Tvättat som en tok, fixat middag, hjälpt med läxor osv. Slutade vid 8 och har bara vart hemma och tagit det lugnt. Sett på två romantiska filmer, brukar aldrig se på film själv men det var skönt att bara vara ensam en kväll. Kan inte låta bli att störa mig på perfekta film-romanser samtidigt som jag är så avundsjuk. Min värdfamilj lär ju tro jag är helt slut i kolan, skrattar hur högt som helst och pratar med filmen, som vanligt.

Har en miljon tankar som snurrar runt i skallen samtidigt kan knappt förstå själv vad jag tänker på. Försöker mest ignorera mig själv och inse att nu är det nog dags att säga godnatt för idag. Har inga speciella planer för helgen, jobbar på lördag mellan 8-13 det är det ända jag vet. Ska kanske ut i morgon på någon pub med Denise och Martina men blir det ID-koll är det bara att traska hem.

Hörs då,

No comments: