Tuesday, January 3, 2012

Jobbade en timme i morse och sedan tog jag det bara lugnt hela förmiddagen. Hade blivit erbjuden att komma över till Michaela och se på film men var inte alls sugen på att göra något alls idag. Beställde hem lite China-mat istället, skönt att bara sitta vid datorn och ligga hemma. Skypa lite med mamma, Sara och Johan mycket trevligt.

Åkte och hämtade barnen vid kl 14.20 och sen har jag jobbat till kl 20. Gick bra att jobba hjälpte med läxor, gjort lite middag och så. Nu på kvällen skulle jag ha gått på bio med Denise och Flores men de ändrade sig nu på kvällen. Gick ut på en lång promenad istället och nu ska jag försöka sova tidigt.

Jag och Denise har beställt biljetter till att se Volbeat, Megadeth, Motorhead and Lacuna Coil i New York, Madison Square Garden, den 28 Januari. Vi har inte fixat med buss eller boende än men vi vi ska fixa det. Inte bestämt om vi ska sova över en natt eller åka hem efter konserten med buss. Kul att ha nått att se fram emot.

No comments: