Monday, January 16, 2012

Lång jobbdag 8-17, skulle jobbat till 18 men fick sluta tidigare. Passade på att städa upp lite på rummet så nu är det så fint här. Det är Martin Luther King Day så barnen har inte haft någon skola. Mamman var hemma från jobbet men har gjort en massa annat så jag behövdes. Två av pojkarna åkte iväg till deras moster så jag hade bara två av barnen på förmiddagen.

Var lite seg och opepp i morse, troligvis sömnbrist. Fick lite pepp-talk av mamma så efter det kändes allt mycket bättre. Nu ska jag leva i nuet och sluta oroa mig för massa onödiga saker. Allt är förjävla bra måste bara acceptera att jag är värd att ha det så också.

Martina fyllde 22 år idag så jag, Martina, Jana, Denise, Sky och hennes pojkvän åkte till Reston Town Center för att fira henne. Vi gick på en thairestaurang, hade hur trevligt som helst. Jana som är i rematch hade idag vart hemma hos en familj i Sterling som hon blivit matchad med. Det ligger bara runt 20 min bort så hoppas verkligen att hon får komma dit, det verkade vara en bra familj.

I morgon blir det en vanlig jobbdag vilket betyder att jag är ledig på förmiddagen. Ska väl se vad jag lyckas med, kanske ta en sväng till gymmet. På kvällen blir det kanske ut på en pub här i herndon, skulle vara akustisk live-musik där.

No comments: