Tuesday, January 10, 2012

Blev en lång jobb dag 8-18 men helt okej. Vart hemma med tjejen eftersom hon hade feber igår. Har lyckats tvätta allt och förövrigt har det vart rätt chill att jobba. Vi tog en prommenad på förmiddagen innan vi hämta de andra på skolan. Förstår mig inte alls på vädret, igår snöa det och idag var det 13 plus ute. Även skypat med Sarah och Johan för att se om det är möjligt att boka flyg och hotell för de ska komma på semester i Maj.

Har idag kollat in ganska många alternativ till att studera. Har tänkt på det fram och tillbaka och inte kunnat bestämma mig för vad jag vill göra. Tänkte ett tag att jag skulle plugga varje vecka ett par timmar men känner inte alls för det. Nu tänker jag åter igen på att ta helgkurser, hittade en intressant idag. Två helgskurser i Maryland med fokus på Psychologi. Familjen står för 500 dollar och det kommer att bli ungefär 600 dollar så får betala lite själv. Gör jag de två helgerna så är jag däremot klar med alla timmar som jag måste plugga.

Efter att jag slutat jobba så åkte jag och hämta upp Jana och Denise. Vi tänkte åka på en kareoke-bar men vi hamna på något annat ställe. Till en början så var det rätt folktomt och kändes rätt segt. Vi tänkte precis betala och gå när det kommer in en Dj så vi tänkte se om de blev något bättre. Det ramla in en hel del folk och alla verkade super höga. De hade lysande vantar, konstiga kläder och mössor och dansa till jätte annorlunda musik. Vet inte vad stilen heter men det var kul att se. Blev en rolig kväll tillslut, glad att jag gick ut.

Kom precis hem och nu är det dags att sova. Har inte bestämt mig för vad jag ska göra av förmiddagen, är i princip pank så det bästa vore att sova bort hela dagen. Ska kanske möta Jennie och fika eller några andra tjejer i Reston Town Center, kanske så ska jag pallra mig iväg till gymmet.

No comments: