Tuesday, November 22, 2011

Hade svårt att somna i natt också, fattar inte alls vad som gått snett. Sen jag kom hit har jag alltid vart så trött på kvällarna att jag slocknat så fort jag lagt mig. Även kännt att jag behövt sova mitt på dagen ilbland för att jag vart så slut. Får hoppas att denna natt blir bättre! Önskar ibland att jag kunde tömma ur hjärnan på tankar på kvällen och slänga ner dem i en burk.

Denna dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle mött Josefin på gymmet vid 9.30 för att gå på styrkepass och simma. Värdpappa ringde i morse lite efter att alla lämnat huset och sa att den älsta killen var sjuk. Han hade spytt ner hela korridoren i skolan., bara att åka dit och hämta upp stackarn. Var rädd att han hade magsjuka, inbillade mig ett tag att jag också mådde illa, typiskt mig. Som tur var så började han må bättre när vi kom hem och det är jag tacksam över. Pallar inte riktigt att ta han dom andras spyor.. Försökte pilla i han något att äta eller dricka, det var stört omöjligt. Förstår han, inte så trevligt att äta när man mår illa.

Vart en busig au pair idag, lät killen spela wii hela förmiddagen medans jag satt brevid och pratade på skype med Sarah och familjen. Vi borde väl ha gjort något mer aktivt men tror varken han eller jag var speciellt sugna på det. Kändes behövligt med en lugn förmiddag, lyckades i alla fall tvätta några maskiner. Var lite läskigt i morse när jag var på övervåningen och tog hand om tvätten. Ljudet på radion ökade rätt rejält. Blev förvånad för vet att man måste höja nere i köket, ropade på killen men han hade inte rört radion.. 

Vi hämta upp de andra tre barnen på eftermiddagen. Eftersom det blev en längre dag än väntat så kom mamman hem tidigare än tänkt, vid halv 7. Åkte iväg till gymmet och tog ett styrkepass och sedan gick jag på Zumba. Tycker det är riktigt kul, tiden flyger iväg och man känner hur man får upp pulsen! Var superhungrig när jag kom hem och hade tur, familjen hade köpt en ost och skinksallad till mig.

Nu ska jag varva ner och försöka lägga mig tidigt. Börjar inte förens vid 12 i morgon så ska ta lite sovmorgon!

Xoxo

No comments: