Thursday, November 3, 2011

I morse åkte jag och storhandla till familjen. Kan gå runt i timmar och handla tycker det är så kul. Köpte en massa frukt och grönsaker. Hittade tyvärr ingen konservöppnare, får leta i någon annan affär. När jag kom hem från affären så var jag bara hemma och tog det lugnt. Så trött jämt och ständigt, sov till och med middag en timme idag innan jag åkte och hämtade barnen på skolan.

Stressig eftermiddag, det var sista fotbollsträningen. Tjejen lyckades springa iväg någonstans så jag inte kunde hitta henne.. Fick hjälp av en snäll pappa att hitta henne. Kolsvart ute vid 7 tiden så kunde inte se mer än någon meter framför mig, inga lampor på fotbollsplanerna. Ena killen tappade bort sin fotboll så vi stannade kvar extra länge för att leta efter den. Inte så lätt för mig att springa omkring när jag har ett barn i en barnvagn, kan inte lämna honom helt ensam..

Barnen har varsin fotboll, jacka och vatten flaska som dem inte kan hålla reda på plus att jag har en barnvagn, mellanmålsväska och en camping stol att släpa runt på.. Samtidigt som jag ska hålla koll på vart hur när och var dem spelar på de 11 olika fotbollsplanerna. Lyckades i alla fall få med mig allt och alla hem igen.

Nu på kvällen åkte jag till gymmet och testade på en Zumba klass. Riktigt kul, men svårt. Kommer nog testa det igen!

1 comment:

Anonymous said...

Spank the moose!

Skämt å sido; när du beskriver din vardag (på fotbollsplanen) så är det som en direkt uppdatering på mitt eget liv för några år sen. Nu vet du hur jag hade det!! Och gissa vem som alltid försvann?! och där stod man med barnvagn, campingstol och matsäcksväska...

Trevlig helg!

M