Wednesday, November 16, 2011

Vilket onsdag alltså. Jobbade en timme i morse sen gick jag och la mig i sängen. Så slut, trött seg och opeppad. Drömde oroligt och hade mardrömmar sen vaknade jag runt 12.

Idag så bestämde jag och Johan att vi inte längre ska vara tillsammans. Var en tung diskussion och jag är glad att vi fortfarande ska vara vänner. Det sista vi sa innan vi la på vårat samtal var, jag älskar dig. Känns bra att inte skiljas som ovänner. Vi har vart ihop i nästan 4 år och haft många fina stunder. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, kommer aldrig glömma dig! Önskar dig all lycka. Blir bara så ledsen när jag tänker på allt vi gjort tillsammans.. Men det känns som det bästa just nu.

Mamma ringde mig på skype och pratade med mig, mitt i natten i Sverige så hon smög ner i tvättstugan för att inte väcka de andra. Skönt att få prata med någon så man inte dränker sig själv här i alla tårar. Resten av dagen flöt väl på som i en dimma. Försökte att inte tänka, orkade inte. Nu ska jag lägga mig, tänka positivt och i morgon är en ny dag.

I morgon kväll är det au pair möte hos min Lcc ("kontaktperson") . Hon ska duka upp en tjuvstartade Thanksgiving Dinner hemma hos sig för oss. Alla måste ha med sig en efterrätt så har letat lchf recept förfullt.

Hittat bra lchf bloggar
För intresserade här är en
http://www.alltforforaldrar.se/56kilo/lchf-for-dummies/




Balen
Hanna och Johan

No comments: