Sunday, November 6, 2011

Ställt tillbaka klockan en timme idag, skönt i morse när jag inte kunde få mig att gå upp ur sängen lika tidigt som jag hade tänkt. Vid 12 tiden kom Sky och hämtade upp mig, vi skulle till ett ställe i Lessburg som har bra outlet butiker.

Innan vi åkte dit hämtade vi upp en annan tjej som kommer ifrån Venezuela som heter Johely. Inte träffat henne förut men hon va jätte trevlig. Har haft hur kul som helst idag, schyssta tjejer! Försökte verkligen att tänka mig för idag innan jag köpte något. Blev lite julklappar och inget åt mig själv, rätt stolt. Kan inte bara slösa bort mina pengar. Vi avslutade dagen med en middag på en mexikansks restaurang, mums.

Schemat för denna vecka känns sisådär. Kommer att jobba fyra långa dagar 8-18 för barnen har ingen skola. Alltid skönt att ha några timmar ledig mitt på dagen men det ska nog gå bra ändå!

Saknar alla hemma i Sverige


1 comment:

Sarah Gruddpers said...

Vi saknar dig också hanniiii!
Iallafall jag super mega mycket!