Saturday, November 5, 2011

Igår så började jag jobba kl 13. Innan det hade jag en väldigt lugn och skön morgon sen fixade lite i huset och tvättade. Åkte och hämtade barnen vid halv 3 tiden. Jobbade bara til 17 igår, hur skönt som helst. Barnen hade fixat en liten biosalong i deras sovrum. Så dem visade Lejon Kungen för mig innan jag slutade jobba. Så söta!

Försökte hitta någon bra nattklubb dit man kan få under 21 år igår. Var då inte det lättaste, finns många i Dc men då måste man åka så långt. Skulle egentligen gått ut med tre tjejer, men två av dem stannade hemma i stället. Hämtade i alla fall Sky vid 10 tiden och körde till ett ställte i Herndon som jag hittat på internet. När vi kom dit så var det rätt dött där, så vi åkte in till Reston Town Center. Vi gick till ett ställte som jag vart på förr där dem inte kollar leg så det är perfekt för mig. Dansade tills dem stängde hur kul som helst. Bra musik och mycket folk, dansa så mycket att jag har ont i benen idag.. Sky träffade en kille som var jätte trevlig. Så när klubben stängt gick vi hem till han och såg en film och vi åkte hem igen vid 5 på morgonen.

Sov ända tills 13 idag känns som lite slöseri på helgen, särskillt när jag ska jobba ikväll från 18-23. Skulle ha följt Josefin och Anna och shoppat idag men har noll lust, de pratar jämt tyska med varnadra så inte så kul att vara med dem. Skönt att bara ligga hemma och ta det lugnt!




No comments: