Wednesday, November 2, 2011

Sov till 12 i morse Jag hade ställt tre alarm på 8.00, 9.00 och en på 10.00 för att gå upp och göra lite nytta, men icke. Förstår inte vad det är för fel på mig, hur många alarm jag än ställer så lyckas jag stänga av  dem i sömnen. När jag tillslut var vaken så läste jag klart det sista på körkorts manualen. Inte hundra på om något riktigt har fastnad i min skalle.. Hoppas jag kan få mitt social security number snart så jag kan få göra teoriprovet och körprovet..

Vid 14.45 åkte jag och hämtade barnen på skolan. Blev en rätt lugn eftermiddag, tvättade lite och plockade bort leksaker för i morgon, städerskorna kommer. Slutade vid 18.30 och då skyndade jag mig iväg till gymmet. Blev en timmes träning med mycket styrka och efter det simmade jag ett tag. Var skönt att träna själv en gång, älskar att simma det är så fridfullt.

Helt slut nu, ska lägga mig och sova känner hur min kropp inte riktigt orkar mer denna dag. I morgon bitti ska jag åka och storhandla, ska bli kul. Kan äntligen köpa lite mat som jag tycker om, blir nog mycket sallad och frukt! Om jag hittar ska jag köpa en ny konservöppnare också, jag är för trög för att förstå familjens öppnare.. Jag lyckades haspla ur mig till mamman en gång att jag gillar tonfisk. Nästa dag hittade jag cirka 10 burkar tonfisk i skafferiet. Wohoo nu har jag något att äta till lunch tänkte jag, meen tror ni jag får upp brukarna eller?

Sweet dreams

No comments: