Monday, November 7, 2011

Haft en bra dag, allmänt trött och seg runt halv 8 i morse. Ena killen hade ingen skola så vart hemma med honom. Tänkte vi skulle göra lite nytta så vi åkte till Social Security kontoret. När vi kom dit var det en lång kö utanför och en som jobbade där kom och berättade att det var nå fel så dem inte kunde öppna. Bara att åka hem igen, får försöka åka dit någon annan dag.

Slutade vid 18 och då åkte jag till gymmet, gick på ett styrke pass. Simmbassägen var inte öppen idag så det var inte så mycket folk där, på passet var det bara jag och en till. Tycker om när det är lite folk, slipper skämmas över hur dum jag ser ut när jag tränar. Efter gymmet åkte jag och handla lite köpte stora mumsiga jordgubbar, nöt och russin mix, choklad, frukt och lite annnat nödvändigt.

Åt nyss upp hela asken med jordgubbar de var bara för goda! Nu ligger jag bara och ser på en film på tv och ska väl snart ta och sova.

No comments: