Tuesday, November 15, 2011

Vart en lång dag, har jobbat från 8-18, haft sjuk kille hemma. Han hade astma anfall igår så mamman ville att han skulle vara hemma idag. Pratat med mamma och Sarah på skype, trevligt. Sarah pratatade jag med i flera timmar medans jag tvättade, fixade lunch och bakade kakor.

Nu på kvällen har jag vart och tränat gick på ett syrkepass och sen tog jag ett Zumbapass också. Helsvettigt med jätte kul! Har försökt övertyga mig själv om att jag ska köra stenhårt med Lchf( lowcarbhighfat ). Så efter gymmet åkte jag och storhandla. Babyostar, oliver, räkor, salami, riktig grädde, nötter och en massa annan bra lchf-mat. Nu är jag fett peppad på att fixa det här, hoppas bara jag kan hålla detta! Har testat förr och det funkar hur bra som helst för mig, handlar bara om att ha bättre planering denna gång och vara steget före så man alltid har något med mycket fett att äta.

Lite information för den som är intresserad
http://www.kostdoktorn.se/lchf

En gamal bild på mig och Sofie när vi var i Stockholm för att gå på popaganda och se Bob Hund.
Jag tyckte jag var tjock där men det är typ mitt mål nu!

No comments: