Sunday, November 13, 2011

Hände inte mycket mer igår kväll. Satt mest hemma och tyckte synd om mig själv. Idag har jag vart hemma hos en au pair kompis som heter Nathalie och firat henne för hon fyllde 20 igår. Anna och Josefin var också där, vi käkade tårta och sen såg vi på en film.

Har vart rätt förbannad på mig själv idag. Fattar inte vad det är med mig och tid, varför kan jag aldrig göra saker i rätt tid. Har rätt tänkt i gärnan med varför kommer jag alltid försent, blir så arg.. Får ju skämmas över mig själv..

Vart allmänt opepp idag, var i alla fall kul ikväll på au pair mötet. Vi var på ett ställe fullt med studsmattor. Så hoppade runt en timme sen var det slut på der roliga.

Bästa idag var att prata med syster Sara på skype!
Saknar familj och vänner,
har vart här i 2 månader nu men 1 år känns bara längre



No comments: