Tuesday, December 27, 2011

Blev en lång jobbdag 9-18, fick lite sovmorgon iallafall. I natt när jag kom hem vid 2 tiden efter att ha skjutsat Denise från metron satt det en lapp på min dörr att jag kunde börja en timme senare. Var till Chris innan och lämna pengar som jag var skyldig han sedan helgen och efter det följde han mig för att hämta upp Denise och hennes vän.

Pappan har var ledig idag så han har vart hemma med städat garaget och åkte och gjort lite ärenden. Han tog hand om alla mediciner och sånt idag så var rätt skönt. Har fixat med frukost, lunch och mellanmål och de har mest spelat wii och lekt med sina nya leksaker.

Fick en katalog idag på alla kurser som NOVA erbjuder (Northern Virginia Community College). Har rätt svårt att bestämma mig för vad jag vill studera inte alls sugen.. Kommer snart att få restultat på hur det gick när jag gjorde testet där och då vet jag vilka kurser jag får studera.

Vart lite nere och deppig idag. Har saknar Johan och familjen rätt mycket. Prata i allafall ett tag med Johan idag så var kul, blev lite gladare efter det. Eftersom att jag gick upp 10 min innan jag började i morse hann jag inte sminka mig. Alltid när jag inte har smink och fina kläder känner jag mig så nere och ofräsch på något sätt. Tyckte synd om mig själv och kände mig allmänt ful så gick och beställde en klipptid i morgon på en salong som ligger bara 2 min härifrån. Mitt hår har fått växa ut ett bra tag nu men dags att klippa topparna lite så det blir fint och långt. Hoppas det blir fint, känns lite extra kul nu innan nyår också. Min värdmamma tipsa mig om hårsalongen. Det är dyrare än på andra ställen ska betala runt 300kr men det är riktigt duktiga, har sett hur fin värdmamman ser ut när hon kommer därifrån.

Klockan är bara 10 tror inte jag lyckats hamna i sängen så här tidigt på veckor ska snart stänga av tvn och datorn och försöka somna tidigt!

No comments: