Sunday, December 4, 2011

Julfesten i fredags var trevlig, blev upphämtad av Denise och Martina på kvällen. Var en massa au pairer där och en hel del tyska militärer. Vi käkade mat och hade julklapps byte. Hade köpt med mig en unokortlek som någon stackare fick. Lyckades sopa i mig nästan 2 flaskor vin där också. Vid 12 tiden så blev jag hämtad för att åka vidare till Dc. De fick lov att muta vakterna med pengar för att jag skulle få komma in på klubbarna eftersom de var 21. Blev några drinkar och en massa dans så var en riktigt kul kväll. Tog taxi hem från tågstationen gick på runt 200kr.

Igår mådde man som man förtjänade. Inte vart full på 3 månader så inte konstigt att jag mådde kasst igår. Jobbade från 16-22, försökte få barnen att vara tysta och se på film. Lyckades rätt bra. Martina undrade om vi inte skulle åka in till Dc igen när jag slutade, varför inte liksom. Frågade Paloma och Abigail om de ville följa så hämtade upp dem med. Så nu har jag för första gången kört inne i Dc. Eftersom jag slutade så sent så ville vi inte köra till tågstationen för att sen ta tåget det skulle ta för lång tid. Snacka om att det var svårt att köra där inne alltså. Höll på att krocka flera gånger. Inte speciellt lätt att hitta en parkering där men vi lyckades. Träffade några kompisar där som fixa in mig på klubben igen. Så vi fick gå in helt utan problem. De hade ett vip-bord och bjöd på champange men eftersom jag körde blev de inte något att dricka för mig.

När klubben stängde skulle vi gå till bilen men vi kunde inte hitta den. Vi hade gått in på fel gata men vi hittade den till slut som tur var. Kom hem runt halv 6 i morse och då var det bara raka vägen att sova. Inte blivit så mycket sömn den här helgen men haft så kul. I dag blir det lite jobb nu på eftermiddagen och sen ska jag och Martina beställa hotel och buss till New York dit vi åker den 17 december.








1 comment:

Cecilia Christiansen said...

Fan vad snygg du är Hanna! Saknar dig..
Kram!